zaterdag 15 mei 2010

Nieuwe activiteiten op decoratie gebied


Naast het restaureren ben ik nu ook begonnen met het decoreren van objecten, gebruiksvoorwerpen en interieur. Ik heb altijd al geschilderd en toen kwam dit jaar via een grote opdracht het decoreren van meubels op mijn pad.
Voor de Herberg de Greate Pier in Kimswerd moest ik een complete hotel kamer in hindelooper schilderstijl decoreren. Ik heb me verdiept in de technieken en de achtergrond en heb vele schetsen gemaakt. De uiteindelijke decoratie is niet een kopie van de hindelooper schilderstijl, het is meer een inspiratiebron voor me geweest en heb er mijn eigen draai aan gegeven. Dit decoreren is me zo goed bevallen dat ik hier mee verder wil gaan.

Voor meer foto's en informatie kunt u klikken op de link Decoratie atelier rechtsonder aan deze pagina.

1 opmerking:

S.MICKAEL CHOUHIM zei

lening bieden tussen bepaalde zonder betaling vooraf
Hallo,
U bent u helaas gezien geweigerd credits aan de buurt banken voor uiteenlopende oorzaken. Je bent bijzonder,eerlijk en goed karakter.
U hebt een inkomen dat kan u toestaan om optreden om uw
maandelijkse betalingen; Meer zorgen ik ben een individu met kapitaal dat wil ik tot uw beschikking in de vorm van een terugbetaalbare lening over een maximum termijn van 20 jaar tegen een tarief van 3 %, afhankelijk van het gevraagde bedrag en de afbetalingstermijn. De levering van een aantal onderdelen nodig.
Voor meer details neem contact met mij op via: smickaelch.credit79@gmail.com